Uus tellimismoodul muudab hambakliiniku töö mugavamaks
Hammas on saanud sel suvel mitmeid täiendusi: lisandunud on hambaravikliinikute jaoks täiesti uus ja ainulaadne võimalus tellida nii materjale kui ka ravimeid otse ravihaldustarkvara kaudu, oluliselt on täiendatud ka materjalide haldamist. Tegemist on muudatusega, mis võimaldab edastada tellimusi tarnijale programmist väljumata, lisada tellitud tooted ravipäevikus kasutamiseks
automaatselt materjalide nimekirja, samuti saab ülevaate kliiniku varasematest tellimustest.
Juhendi uuest moodulist leiab siit.
Mugav materjalide tellimine
Nii nagu e-poes, võimaldab ka tarkvara Hammas materjalide tellimusi ööpäevaringselt vormistada. Koostöös Magnum Dentaliga valminud lahenduse abil saab ostukorvi koostada varasemate tellimuste põhjal mugavalt ja mõne hiireklikiga. Loomulikult saab tooteid ka tuhandete kaupade seast valida. Soovitu leidmisel väga põhjalikust ja mahukast nimekirjast on abiks tooterühmad ning mugav materjali otsing nii nimetuse, tootja nime kui ka tootekoodi järgi. Võimalik on kuvada ka ainult uued või laos olevad tooted. Materjalide nimekirjas kuvatakse lisaks hinnale ka hetkel kehtiv soodustuse määr. Samuti saab ostukorvi lisada tooteid, mis pole hetkel saadaval ning neist koostatakse automaatselt järeltellimused, mille staatust saab hiljem programmist jälgida.
Koosta ravimite tellimus minutiga
Ravimite tellimine programmis Hammas ei erine väga materjalide tellimisest, see on arsti jaoks tehtud väga lihtsaks ja mugavaks. Ainsa erinevusena tuleb arstil ostukorvi kinnitamisel tellimus programmis digitaalselt allkirjastada ja see edastatakse kohe apteeki. Nüüd ei ole vaja enam tarnijaga kirja vahetust pidada ja eraldi dokumente allkirjastada. Oluline on veel tähele panna, et kui materjalide tellimuse saab vormistada iga juhataja õigustega kasutaja, siis ravimite tellimuse peab allkirjastama terviseameti registris olev tervishoiutöötaja, nagu seda nõuab seadus.
Kõikide ravimite juurde on lisatud link ravimiameti registris olevale toote infolehele, mille saab pdf-faili kujul alla laadida, enamasti on visuaalseks informatsiooniks olemas ka pildid toote pakendist.
Täiendused materjalide halduses
Materjalide nimetusi ei pea enam täpselt välja kirjutama, neid saab hõlpsalt valida olemasolevast nimekirjast. Kuna kõik nimetused on tootjate poolt ametlikult väljastatud, aitab see tublisti kaasa ravikannete korrektsele täitmisele. Pelgama ei pea ka pikki nimetusi, igale tootele saab lisada vabas vormis lühinime, mis kuvatakse ravipäeviku materjalide valikus, kuid ravilipikule ja selle väljatrükile lisatakse automaatselt toote ametlik nimetus. Juhul kui teie hambakliinikus kasutavate materjalide hulgas on selliseid tooteid, mida nimekirjast ei leia, siis saab neid vajadusel käsitsi juurde lisada. Samuti lisatakse ostukorvi kinnitamisel kõik uued tooted automaatselt teie kliiniku materjalide nimekirja.
Mida lähitulevikus oodata?
Peatselt muutuvad materjalide nimekirjad kliinikupõhiseks ja nende valimine veelgi mugavamaks, jooksvalt täieneb info toodete kohta: pildid, infolehed, kasutusjuhendid jne. Soodsaimate toodete leidmiseks aga valmib eraldi kampaaniapakkumiste vaade, mille nimekirjas kuvatakse hetke parimaid pakkumisi ja soodustusi. Plaanis on lisada ka laohaldusmoodul, mille üheks eripäraks saab olema võimekus pidada automaatset materjalide arvestust ravipäevikusse märgitud kannete põhjal.
Kuid ära jää lihtsalt ootele – selle aasta lõpuni on võimalik materjale tellida eriti soodsalt, loe kampaaniatingimustest täpsemalt siit.
Kommenteerimine on suletud